Börjes barnbarn

föralltid

Förlovningsfest 25 juli

De senaste inläggen har jag varit sådär finurligt hemlig av mig och utelämnat en del information. Posten jag skrev om den 14 juli var inbjudan till förlovningsfesten som vi delade ut till familj och vänner. Hårfärgningen, bakningen och sminkrådgivningen var också förberedelser för förlovningsfesten. Bilden på mig med rött hår var en av mååånga bilder som vännen tog på oss till inbjudan. Gulle dig <3

Festen hade vi förra lördagen. Den 25 juli. På dagen samlade vi familjen och bjussade på smörgåstårta och kaffe/dricka följt av mina apelsintryfflar och även dom med hallon i. Väldigt mysigt att ha den närmsta familjen samlad så att alla fick träffas. Vi hade slagit upp partytälten hemma i trädgår´n hos mamma och pappa. Regnet hade vett att hålla sig undan =P


Senare på kvällen samlade vi våra närmsta vänner till en liten fest hemma hos oss i lägenheten. Spelade lite buzz och hade det trevligt. Kul att vännerna från båda och gemensamma sidorna fick träffas.

Enkelt och mysigt, precis så vi ville ha det <3


         

(Klicka på bilderna för större format, och gör gärna ett besök hos mästerfotografen)

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Och ni är så otroligt gulliga ihop ni två! Älskar er!! Kram.

    2009-08-02 | 22:05:32
  • Eva säger:

    Härligt :-) Grattis till er båda!

    2009-08-03 | 10:30:35
    Bloggadress: http://detspokar.blogg.se/
  • Annika säger:

    Men vad ni är fina! Du är så himla söt och även din fästman som han nu är!

    Blir rörd när jag ser bilderna.

    Kram till er båda!

    2009-08-05 | 16:44:58
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: