Börjes barnbarn

föralltid

Loggkalendern?

"Lycka står i proportion till dina förväntningar" Sagt på Oprah Winfrey Show av en man med parkisons.

Tvätten är klar sen ett tag tillbaka. Värmde lite mat och tittar lite på Oprah. Bra program den här gången. Det kanske är bra andra gånger också, men jag brukar inte titta. Funderar på att bege mig in till stan och införskaffa kalender. Jag har spanade in Loggkalendern A5, men kom på en annan idé förut. Det lutar åt loggkalendern, men jag ska titta och se om jag hittar något annat. Sen ska tvätten in i garderoben och papprena måste jag ta tag i. Lite småplock kanske om jag kommer igång

Kommentarer

  • Annika säger:

    Åh, vad du fixar och donar! Visst är man nöjd efteråt?

    Kram

    2009-08-24 | 18:06:58
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: