Börjes barnbarn

föralltid

Mumsig frukost

Att rensa kantarellerna är inte lika kul som att plocka dom. Men vilken frukost det blev dagen efter sen! Och dagen efter det. Och dagen därpå. Förutom att ha ätit kantareller så har jag spelat tv-spel. Älsklingen hade lånat spel av en jobbkompis. Så vi har suttit och spelat på kvällarna.

Startade upp mina grupper i badhuset igår. När jag blev hämtade åkte vi direkt till älsklingens mamma som ville att vi skulle komma. Hon hade svamp åt oss =D Riktigt ordentligt med svamp var det. Haha. Mera mumsig frukost åt mig.

Kommentarer

  • Annika säger:

    Men usch vilka äckliga frukostar, hahaha! Men jag förstår att det måste varit lyx för dem (er) som gillar det.

    Pussåkram!

    2009-08-17 | 22:31:00
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: