Börjes barnbarn

föralltid

Obefintlig

Godmorgon. Jag är i fullgång med tvätten. Hoppas att jag hinner köra alla maskiner som jag har tänkt. Det borde jag göra, men lite orolig är jag ändå. Vet inte varför. Är jag på alerten så borde det inte vara några problem.

I lördags planterade jag om blommorna. Blev kalasbra. Hann plocka lite grann också, men annars blev det inte så mycket mer. Fast jag lagade faktiskt två helt, för mig, nya LCHF recept. Bra där.

Igår hade jag båda mina grupper i badhuset och när jag hade sista gruppen började min röst tona bort. Halsen har varit svullen till och från några dagar nu. Kände mig lite seg igår också, så det blev inte mycket gjort. Tänkte att jag vilar upp mig inför tvätten idag istället. Idag är rösten så gott som obefintlig. Great.

Här har ni min sambos kaktus som han fick när han var ganska liten. Den var ungefär lika stor som nr 2 till höger om jag inte har helt fel =P Den var nu ganska stor och hade det lite trångt med alla bebisar runt omkring. Så jag planterade om dom så att man kan få se kaktusens uppväxt istället.



2 år - alltid gulligt med bilder på barnen när de är små ;-)
7 år - lilla kaktusen börjar skolan
15 år - högstadiet, tonåren, han var lite knubbig =P
25 år - han har växt till sig lite och blivit lång och reslig
40 år - givetvis tog jag med 40års krisen (kaktusar växer som mest i 30 års åldern)

Måste komma på något namn åt honom. Namnförslag mottages varmt =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: