Börjes barnbarn

föralltid

Sanningen är den

Måndags morgonen låg jag kvar i sängen ett tag och grubbelsmurfade lite på diverse saker. Planerade in att jag skulle kolla tvättid, städa lite och förbereda inför vardagen och dess rutiner som börjar närma sig med storm steg. Kollade mailen och blev sjukt medveten om nästa utbildning. Den som jag egentligen inte ville med på. Ett sms, ett samtal och lite diskussioner senare var jag avanmäld. Men det var jobbigt. Att säga sanningen till någon annan. Att erkänna att intresset har svalnat. Tråkigt nog. Det tycker jag också, men det är sanningen. There it is. Jag går efter min känsla, och den sa nej. Igår var det jobbigt. Idag känner jag att jag gjorde helt rätt.

Det var en ganska deppig dag igår. Jag var osocial och seg. Kroppen och huvudet behövde en dags vila efter helgens utbildning I guess. Men idag är jag tillbaka. Åkte och tränade med Angelique. Svepte genom Kicks och Lindex en sväng också. Hem, laga mat och nu ska jag käka maten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: