Börjes barnbarn

föralltid

Underdomän

Slängde iväg en fråga till bloggsupport och frågade hur många underdomän/underbloggar man kan ha till sin blogg. Man kunde tydligen ha 10 st! Det var inte dåligt. Funderar nämligen på att göra en eller två sånna. Great =) Dessutom har jag en klar bild framför mig hur jag skulle vilja göra om min bloggdesign.

Nu ska jag få i mig lite frukost och bege mig till Ceveds. De ska tydligen ha en saftig rea med start idag inför deras flytt. Skit bra. Jag behöver ha lite mer träningskläder. Som jag trivs i, kanske ska tilläggas. Det är viktigt. Jag måste känna mig trygg och snygg i kläder som jag ska träna i. Blir så grymt mycket bättre då. Måste ner i och titta om det finns någon tvättid också så jag kan tvätta de träningskläder jag har inför helgen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: