Börjes barnbarn

föralltid

Genrep

Grundtanken med dagen var egentligen att göra min VFU uppgift, men jag skjuter lite på den och tar det en annan dag. Jag blev som vanligt mer sugen på att göra annat. Denna dagen var jag sugen på att julpynta lite mer. Ville hugga tag i gardinerna och det gjorde jag med råge. Lånade symaskin av mamma och sydde egna gardiner av tyget som vi köpte förra året. Fy fan vad jag är bra =P Haha. Dock blev det inte upphängda idag. Tiden gick ganska fort och jag hann inte stryka, så det går bli imorgon förhoppningsvis.

Nu ikväll har jag varit i badhuset (Vart annars?) Det är och har alltid varit mitt andra hem. Ikväll var det genrep inför Luciadoppet. Julstämningen börjar komma direkt så fort man kliver in i det pyntade badet. Så fint, så fint. Och tjejerna i vattenbaletten satte programmet så bra som det kan bli på ett genrep. Man blir stolt.

I helgen blir jag i badhuset på magiska Luciadoppet.


Luciadoppet 2008

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Lycka till nu i helgen! Hoppas det blir kanonkalas med allt som du och dina simmare har tränat in.



    Bamsekram!

    2009-12-05 | 20:05:01

Kommentera inlägget här: