Börjes barnbarn

föralltid

I sista timmen...

..på årets julafton tänkte jag uppdatera lite blogg =P

19 dec - Teatern var superbra! Och jag är väldigt säker på att mamma gillade den också =D Så det känns förstås lite extra bra.

20 dec - Klubbmästerskap/Utmanaren i badhuset. Det är kul och lite extra kul då det är lite tradition över det hela. Lite dåligt upplägg på prisutdelningen jämfört med tidigare år. Direkt hem till mamma där det hade varit kalas. Smörgåstårta och lite singstar =D

21 dec - Mammas födelsedag. Så jag gick upp till huset och sällskapade med mamma. Inget direkt kalas den här dagen.

22 dec - Hade lovat att vara barnvakt den här dagen, men innan dess drog jag in till stan och skulle fixa mina sista julklappar. Ett presentkort. Fick julhandla lite åt mamma också. Köpte mat och gick upp till huset. Tog med mig lillebror hem till mig och spelade tv-spel och tittade på film.

23 dec - Dagen för dagen passar man på att jobba lite extra. Eller hur? =P Haha. Det gjorde iaf jag. Fick samtal den 22:a om jag ville jobba. Så ja. Why not. Vad ska jag annars gör? Gå och vänta på att det ska bli julafton. Lika bra att jobba då istället så går tiden fortare och få lite pengar på det.

24 dec - Julafton. Skriver mer om det, förhoppningsvis, imorgon. Tänkte att jag skulle få lite bilder från mammas nya digitalkamera =p först innan. Så jag får med bilderna direkt. Sån är jag.

Hoppas att ni som råkar hitta hit haft en toppen bra julafton!
GOD JUL!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: