Börjes barnbarn

föralltid

Lite från praktiken

Väldigt lite bloggande har det blivit nu. Känns så iaf. Fullt upp med praktik varenda dag förutom fredagar då jag har försökt plugga ikapp det jag missade när jag var i Thailand. Imorgon blir det telebild igen. När jag kommer hem från praktiken (om jag ens kommer hem i mellan) så är det direkt iväg till badhuset eller lite plugg och sen direkt i säng typ. Nu är jag skapligt ikapp med plugget, men det är två tuffa(?) uppgifter framför mig =/ Men jag ska försöka uppdatera lite oftare. Annars brukar det bli väldigt långa inlägg. Lite mer bilder också för den delen.

Här får ni lite fina bilder på saker som barnen på praktiken har gjort. De har jobbat med temaarbete - Rymden. Spana särskilt in den läckra raketen som jag och en vikarie gjort stommen på, och barnen har gjort stjärnorna som vi satte på:

    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: