Börjes barnbarn

föralltid

Sista praktikdagen

Jag fick omkring 25 kramar idag. Tiden har gått så himla fort. Just nu finns det inget annat i mitt huvud riktigt. Det kommer kännas så konstigt att inte komma dit på måndag och träffa alla barnen. Hoppas och antar att det är iaf en period till innan jag är klar med utbildningen.

Det har varit så intensivt under hela praktiken. Även på em/kvällarna. Vattenbalett, filmat på Funky, vanlig simträning, Funky avslutning och träning för instruktörsdans, simtävlingar, luciadoppsmöten, Luciadoppet och uppgifter som jag legat efter med. Tisdag och igår var givetvis inget undantag.

I tisdags hade klassen sin teater, Rymdresan på kvällen. Min handledare hade stängning, så även jag förstås, så vi slutade kl 18 och sen började teatern 18.30. Direkt till badhuset efter det.

Igår var det instruktörsmöte med Colluseum Club. Det var klart bortåt 22 tiden och då blev det käk och sängen. Trött som bara den vilket resulterade i att jag försov mig(!) Jag har inte försovit mig en enda gång under hela  praktiken, vilket är jävligt bra för att vara jag, men så lyckas jag med det på min sista dag. Haha. Så kan det gå.

Men den intensiva perioden är inte slut än. Imorgon blir det telebild och så ska vi hälsa på vår f.d kurskamrat som fått bebis. På lördag ska jag på teater med min mor. På söndag är det klubbmästerskap i badet och mamma ska ha lite "kalas" hemma. Mamma fyller på måndagen och sen på onsdag är det dagen före julafton =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: