Börjes barnbarn

föralltid

Telebild och teater

Det var ett tag sen sist. Men idag var det dags för telebild igen. Träffa kursbrudarna. Riktigt trevligt. Ingen direkt föreläsning idag utan mer VFU uppföljning så det blev massa diskussioner och alla bidrog till att det blev bra diskussioner. Tiden gick därmed väldigt fort. Inga grupparbeten så jag drog direkt upp till bussen. Bestämde också att vi ska träffa vår f.d kurskamrat som fått bebis nästa fredag. Kul!

Ringde mamma och kollade om hon var hemma. Så jag åkte direkt dit. Har inte träffat och pratat med ordentligt sen innan jag var i Thailand(!) Det är mycket illa. Det är bortåt SJU veckor och en hel del att ta igen med andra ord. Telebilden slutar 11.30 och jag kom nyss hem från huset. Det säger väl en hel del. Mamma ville dessutom följa med på min födelsedagspresent till henne =D Vi ska gå på teater =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: