Börjes barnbarn

föralltid

Bikten

Det blev inge bra igår. Jag mådde inte alls bra igår när jag insåg vad jag hade gjort. Sanningen är den att jag TOTALT glömde bort att jag hade Funky Kidz igår. Jag tillhör den sortens person som mår så jävla dåligt när jag hade gjort något fel. I min värld har det inte varit och är fortfarande inte tillåtet att göra fel. Känner mig värdelös. (Det är lite därför jag försöker ha som motto att: Vi är inte mer än människor/Det är mänskligt att göra fel... för min egen skull)

Förmodligen så försvann allt mitt förnuft eller något ur huvudet på mig när det blev fredag kväll och jag tänkta ta en helg och bara tänka på mig själv. Bara vara och njuta. Ta det lugnt. Förmodligen sitter inte rutinen än riktigt att jag är uppbokad varje lördag förmiddag.

Illa nog så blev det just den här helgen. Den andra assistenten skulle ju bort den här helgen. Så med andra ord blev instruktören helt själv. Vilket gör att jag mår ännu sämre. Varför just den här helgen? Hade det varit en annan helg när den andra assistenten hade varit där så hade jag tagit det hela mycket lättare.Fortfarande må dåligt, men inte lika. Och när jag undrar varför det hände nu, så funderar jag på om jag seriöst blir straffad för att det har gått för bra?

Sen spelar ju framtiden in sin roll här också. Jag känner mig värdelös och absolut inte värd att få vara kvar. Och framförallt inte att få gå vidare med det här som jag hoppas och vill göra. Jag ska ringa och prata med dom när klockan har tickat framåt lite till.

Kommentarer

  • Jodine säger:

    sv; Är nog mycket möjligt =) Den har gjorts om, men det var ett tag sedan.

    2009-02-15 | 10:09:26
    Bloggadress: http://paws.devote.se
  • Annika säger:

    Nämen lilla gumman, det där var väl inte hela världen? Nu ska du tänka att det finns det som är mycket, mycket värre!!! Om du har haft en värld där det inte är tillåtet att göra fel, ja då är det hög tid att ändra på det. För en sådan värld finns inte hos någon. Och bör inte finnas heller. Skulle det vara kul om allt och alla var perfekta? Näe. FÖLJ DINA MOTTON!!!!

    Och ring och förklara som det var så ska du se att det löser sig!!!! Och säg att det inte ska hända igen och se till att det inte händer igen. Bra va´?

    Kram!

    2009-02-15 | 13:22:55
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: