Börjes barnbarn

föralltid

Bok köp

Telebild igår som sagt. Bland de bättre föreläsningarna vi haft på länge tycker jag. Det handlade om motivation och det fick iaf mig att tänka till lite. Lunch och en kort gruppträff. Sen gick jag upp till Bokia. Hade bläddrat lite i tidningen och hittade några böcker som jag blev lite sugen på. En var inte så bra som jag hoppats på och den andra var slut. Attans. Däremot så hittade jag Jenny av Gardell på rean. Läste Ett ufo gör entré till en uppgift och det var flera som sa att Jenny var bra. Så jag tog den. Hittade även ufot och En komikers uppväxt. Det blev en trio Gardell. Snappade även åt mig Den hemlige kocken samt Dexter till min älskling.

Nöjd med köpet knallade jag bort till Colluseum och körde lite på trampen och sen gav jag mig på rodden. Den har jag inte viljat röra sen förra gången. Körde först lugnt och fick ca 2.30. Gött tänkte jag. Så jag körde igen och brassade på lite extra. Stendog efter halva och fick 2.16. Gosch. Jag har för mig att målet var att komma under 2.00. Tjena tjena...

Kommentarer

  • Stina säger:

    Gardell är alltid bra!

    2009-02-28 | 15:44:52
    Bloggadress: http://www.dagarmedstina.blogsome.com
  • niina säger:

    hehe javisst är det av kärlek. kan hända att jag ger honom liknande blickar ibland. trevlig blogg!

    2009-02-28 | 17:24:27
    Bloggadress: http://niinas.blogg.se/
  • Bim HD säger:

    Hm, här sände inte Bokia ut några kataloger iår, för få som handlar meddelade de, ehh.. Kändes som om då kan det kvitta - vill boka det jag vill ha ungefär.

    Men, har inte handlat, har inte något att handla för direkt. OM jag kommer iväg till något ställe med reaböcker så ska jag leta efter Kinesen av Henning Mankell - DEN får flytta in här mer än gärna. Ja, jag läser honom, inte kollar på dem ;)

    Uff, gissa om jag längtar efter att träna!!! Hm, kanske det blir ok på kroppen bara man får käka klart medicinerna? Drömma kan man, eller? Ja, roddmaskinen får jag inte testa, men ändå... Får väl göra något som axeln tillåter... rodden har jag aldrig fått göra för ryggen, så... den saknar jag inte... Men, Core - BodyPump - BodyStep - BodyJam - Step - Aerobic/AerobicDance - Afro... Uff, det känns...

    Må så grankott... kramis...

    2009-02-28 | 17:47:59
    Bloggadress: http://sjoebacka.se/wordpress/
  • Annika säger:

    GRATTIS I EFTERSKOTT!!!!

    Din dag verkar ha varit bra!

    Vi hade det jättebra på kryssningen, ska väl skriva om den någon dag tror jag....

    Snart Melodifestivalen!

    Kram!

    2009-02-28 | 18:08:03
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: