Börjes barnbarn

föralltid

Core?

Morrn morrn.. Lite vinglig start på morgonen, men det blev ganska snart stabilt igen. Finns inte mycket till mat hemma eller jo. Det finns säkert något i frysen, men jag har varit sugen på att prova den där köttfärssoppan länge nu. Så det kanske blir det idag. Måste ringa och kolla om jag får skjuts till badhuset för annars blir det lite tight med tid. Bussarna går ju inte alltför ofta på söndagar och promenera i snön är jag inte så sugen på.

Blir ju alltså badhus sen och efter det går jag direkt upp till Colluseum. Jag har tänkt köra Body Balance idag. Det börjar inte förrän 18 och jag slutar 16. Funderade på om jag skulle hälsa på löpbandet eller den där trampmaskinen en stund, men sen insåg att jag att det är ju Core precis före Body Balance.

Så den stora frågan idag är: orkar jag eller orkar jag inte?

Kommentarer

  • Jennifer på Fashioncut säger:

    Du orkar! :)

    Sv: Jo Nina skulle nog gå bra i hela stora. Men jag tycker hon skulle haft andra kläder, hel svart är aldrig snyggt!

    2009-02-08 | 11:49:19
    Bloggadress: http://fashioncut.blogg.se/
  • Bim HD säger:

    Det stavas - O-R-K-A-R!!! Hm, hade gjort det om jag fått, eller klarat pga skallen. Saknar min träning, speciellt Core som ÄR en pina, men efteråt ÄR underbar ;)

    Må så grankott...

    2009-02-08 | 18:38:16
    Bloggadress: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm

Kommentera inlägget här: