Börjes barnbarn

föralltid

Dagen idag

Efter telebilden blev det inget mer. Vi valde att inte göra något på uppgiften eftersom alla inte var där idag. Vi måste förnya gruppkontraktet och då är det ju bra om alla är med. Jag var lite trögtänkt där ett tag, så ursäkta för det, men jag var helt inställd på att göra uppgiften idag. Hursom. Så det blev lunch på LC och därefter direkt upp Colluseum. Körde i styrkelokalen idag, och det gick riktigt bra. Idag var det benen som var trötta. De andra gångerna har det varit armarna. Skönt var det iallafall. Kom hem och hade tänkt plugga lite, diska och fixa lite, men jag var ganska trött, så jag valde att sova lite.

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Det gjorde du rätt i! Att sova alltså... Antar det var därför jag inte fick kontakt med dig på msn tidigare.



    HaHa. Och som alltid lyckas vi med konststycket att pinga (nästan) samtidigt på tjejblog.se ;)



    Älskar dig Lillstrumpa! <3

    2009-02-06 | 19:03:03
    Bloggadress: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/

Kommentera inlägget här: