Börjes barnbarn

föralltid

Delfinal 2

Det var inte mycket att hänga i granen. Inte mycket att skicka till Moskva heller. Tre bidrag som jag tycker är värda att nämna iallafall och det är Amy Diamond. Jag gillar henner. Hon är vilken en lysande stjärna tycker jag. Däremot råkade hon ut för skit kassa text och låtskrivare. Jag skulle vilja se henne i en lite mer "mogen" låt. Då jävlar i mig... Nästa är Heat. Deras låt var okej och sångaren hade något. Lite söt kan man nog kalla det och fin röst. Låten kom dock inte igång förrän Carolas vindmaskin kom igång. Den sista är Måns. Kanske ingen super hit, men jämför man bara med låtarna i den här finalen så blir det nästan lite hallelujah över den. Hans dansar var givetvis skit snygga, men de hade han klarat sig utan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: