Börjes barnbarn

föralltid

Delfinal 3

Efter träningen blev det en snabb dusch och sen lite mat samtidigt som jag tittade på reprisen av delfinal 3. Missade ju den igår. Det var faktiskt en riktigt bra delfinal. Jag tyckte alla låtar var mer eller mindre bra. De jag gillade bättre var BWO, Sofia och de med namnet som tar 3 minuter att säga med en räv i =P Bäst var nog Sofia. Hennes låt var det riktigt bra drag i. Jag gillade hennes låt förra gången hon var med, hypnotized. Så man får väl tacka att den internationella juryn finns. Efter reprisen blev det Bones och sen Break-up som vi kollar på just nu...

Kommentarer

  • Zarah-Lou säger:

    Och jag gillade inte alls delfinalen i Leksand! xD



    Kattlösningen på bilderna är både rolig, smart och cool!

    Usch, hade inte heller haft hjärta att ta bort stegen, det är ju säkert lika kul för kissen att leka med den som vi gillar att blogga. ;D

    2009-02-23 | 14:45:44
    Bloggadress: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här: