Börjes barnbarn

föralltid

En makalös manick!

Mamma ringde och jag följde med lillebror till isen idag igen. Den här gången med betydligt färre avbrott i hans åkande. Snarare inga idag. Först åkte han runt lite och gjorde konster likt idolen Markus Fagervall. Sen när de flesta fritidsbarnen lämnat isen, så blev det ett tufft gäng kvar som ställde upp för hockeymatch. Inte har jag hjärta att gå hem med honom då. Så jag stod kvar och njöt av en bra hockeymatch.

När vi slutligen tog oss hemåt blev jag kvar i huset förstås. Blir lite så när man inte träffat mamma och pappa på länge. Känns verkligen som en evighet sen. Gick hem till mig och kirrade lite mat som intogs framför en film på VHS. Hittade på en blogg att man överföra VHS till datorn eller till DVD. En mycket glad nyhet. På den sidan hittade jag även manicken som min älskling pratat om, att man kan överföra negativ och diabilder till datorn. Jepps, det är vad jag önskar mig i present.

Kommentarer

  • Ellie säger:

    Och jag blir 22 i Mars ^^

    Ja, det stämmer ju. Sånt ät livet liksom.

    Men ja, barnet i mig ska stanna så länge som bara möjligt. Helst hela livet ^^

    2009-02-03 | 23:55:29
    Bloggadress: http://estella.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: