Börjes barnbarn

föralltid

Engagerade?

Efter gårdagens händelser var jag lite sliten på kvällen och ventilerade till lovely Angelique och till min älskling. Skönt att prata lite om vad som hänt. Föreläsningen som jag var på var obligatorisk för två av grupperna, tränarna och ledningen/styrelsen. Sen var det valfritt för resten. Vi var TVÅ tränare, av typ tolv eller hur många vi nu är. Och en till föresten som både är simmare och tränare. Sen trillade det in en till en timme senare. Det blev dock Anneli och jag kvar på slutet när tränarna och ledning/styrelse skulle stanna kvar. Man kan ju undra vart alla andra höll hus? I ledningen/styrelsen så var det fyra där. Och ja, de är ju också fler egentligen, så vart var alla?

Jag har varit iväg och tränat. Älsklingen började 9.00 så jag hängde på honom in till stan. Tog bussen hem och nu ligger det kyckling i ugnen och jag skriver några rader här under tiden. Ska sen ägna mig åt lite studier har jag tänkt. Det kan ju inte vara så dumt med tanke på att man är student =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: