Börjes barnbarn

föralltid

Kanon

Kanon är en kanon sida. Igår fungerade den dock inte, så jag kunde inte lägga upp citatet som finns på deras startsida. De skriver ett citat, oftas ur tidningarna, och sen skriver de egen kommentar till citatet.

Det här har varit citatet ett tag nu:

"Felaktighet bör rättas till"

Kanon´s kommentar på det:
Äntligen en KT-rubrik vi alla kan instämma helhjärtat i.

Mindre kanon är att det inte blir någon dans för min del idag =( Skit också. Men det får jag ta.

Kommentarer

  • johanna säger:

    Hej! Det är roligt att du är inne och kommenterar ibland, tyvärr så är jag ju alldeles för dålig på att skriva tillbaka. Jag är den som alltid tänker "jag gör det sen" =/

    Var är det du pluggar till lärare någonstans?

    2009-02-16 | 14:52:37
    Bloggadress: http://johannamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: