Börjes barnbarn

föralltid

Leker kock igen

Även om jag la mig tidigt igår så var jag trött imorse. Kände dessutom av halsen igen =/ Sådär halvsvullen. Skippade alltså träningen efter ett roligt (enligt mig iaf) teknikpass i badhuset. Gick hem istället och tänkte ta en lugn dag.

Mamma ringde och kollade om jag kunde ta med Wille till isen. Den ungen har energi så det både räcker och blir över. Igår hade han tydligen varit på isen i 3 timmar! Och sen lekt på gården i en timme till. Nu blir det dock bara en timme. Sen stannade jag i huset och pratade med mamma. Otroligt skönt att se de likheter vi har i personligheten.

Gick hem och mamma tog Wille till isen igen =P Jag gick och handlade och är igång och lagar två olika rätter. Kunde inte bestämma mig för vilken jag skulle göra, så det fick bli båda =P Surfade runt lite på KiF och där kan man hitta mycket gott. Recepten jag håller på med nu är dock ifrån bloggerskan Dessi.






Kommentarer

  • Angelique säger:

    Åh, hennes blogg läste jag alltid förr :) Läänge sen dock, långt innan hon började med Lchf. Hade glömt bort hennes blogg totalt.

    2009-02-19 | 20:15:09
    Bloggadress: http://kinkykitten.nu

Kommentera inlägget här: