Börjes barnbarn

föralltid

Mascara och cider

God morgon. Jag åkte med Simon in till stan när han skulle till jobbet. Blir inget ceveds idag, men däremot systemet och så kom jag på att jag ska köpa en bättre mascara. Den jag har är med till vardags. Nu blir det ju fest ikväll.

Valde att gå till Kicks först. Känns lite bättre att hänga på låset där än på systemet (hej alkis?!) Det blev False lash effect från Max Factor. Hon på Kicks sa att den inte ger klumpar och att den var lätt att jobba med. Borde passa mig då med andra ord.

På systemet hittade jag en ny cider. Xide jasmine/peach som jag inte sett förut och därför heller inte smakat. "Söt, fruktig, aningen blommig smak med inslag av persika, päron och jasmin." Får hoppas att den smakar gott.

Nu ska jag iväg och handla så jag kan laga den där rätten jag hittade på KiF. Jag hade till och med sparat länken förut för att laga den senare, men glömt bort att jag hade den. Smulans mat är slut också så hon är nog lite ilsken på mig.





Kommentarer

  • Angelique säger:

    Oh my.. den måste jag ju kolla in :D Cidern alltså ;)

    2009-02-21 | 15:18:32
    Bloggadress: http://kinkykitten.nu
  • Annika säger:

    Oh den cidern ska provas :D

    Jag föredrar också mascara med gummiborste. Funkar bättre för mig helt enkelt.



    2009-02-21 | 18:44:47
    Bloggadress: http://koddan.com

Kommentera inlägget här: