Börjes barnbarn

föralltid

Semla

Det var med nya fräscha brallor jag ställde mig framför speglarna redo för Aerobic Dance igår. Precis vad jag behövde. Luftiga sköna byxor som jag kände mig bekväm i. Underligt nog så råkade de passa skit bra just till gårdagens tema som var lite hiphop stuk. Jag njöt i fulla drag!

Tisdagen har inte varit särskilt händelserik. Åt frukost till en film samt unnade mig en semla efter frukosten. Käre nån, det är ju fettisdagen/semledagen idag. Måste ju bara ha en semla. När jag tuggat ner den i bitar och svalt den, så kändes det som att den byggde ihop sig själv igen inne i magen och la sig som en stor klump lite till vänster i magen (viktig info!)

Städade lite. Hämtade Wille från skolan och vi har spelat lite tv-spel. Simon åkte till jobbet och Wille blev hämtat, och nu sitter jag här själv och funderar på om jag ska göra något vettigt. Typ städa eller plugga. Plugg har det varit dåligt med. Gå ut tänker jag dock inte göra under den närmsta tiden. Skator och kråkor sitter utanför och skriker som tokar. Det ligger nämligen en död kråka under min cykel. Jag slår vad om att de tror att det är jag som har dödat deras kompis och nu är dom ute efter hämnd...

Kommentarer

  • Bim HD säger:

    Visst är det härligt att få känna sig precis så läcker man nu kan och vill i sköna och bra träningskläder? Du ser!!!

    Själv var man till läkare idag, uff... jajaja, säger inget mer... less? Hm, möjligen förnamnet!!!

    Må så grankott...

    2009-02-25 | 18:00:27
    Bloggadress: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här: