Börjes barnbarn

föralltid

Tränat <3



Mycket segt imorse. Men så ska det vara ibland också. När jag väl vaknat till liv och jag kunde börja fundera någorlunda logiskt så insåg jag att reprisen av melodifestivalen krockar med body balance. Inte bra. Vad gör man då? Träna ville jag ju göra eftersom det inte blivit mycket av den varan under veckan som gått. Lite snabbt sådär så gjorde jag mig iordning och tog bussen in och körde ett kort pass på gymmet istället. Grymt skönt att vara där igen. Jag har dessutom fått pepp kommentarer om mitt inlägg om svett och träningskläder som gav mig ett rejält lyft. Tack till er! Hade faktiskt linne på mig idag =D Och imorgon ska jag allt iväg till ceveds och leta både skidkläder och träningskläder, "basta" =P

Kommentarer

  • Bim HD säger:

    Yes!!! Perfekt - just så det ska vara - på dem bara!!! Snart kommer kanske jag också igång igen - vem vet... friskna till från envisa baciller först. Så kanske man får träna NÅGOT... saknar Core, BodyStep, BodyPump mm så in i arton ton med bananer... Van som man är att träna 3-4-5 dagar per vecka och nu nada... Lovar att det märks på kläderna, omformatering kräves ;) Nä, jag är ingen benget då och inte nu... Men, kroppen ändrar sig ju... LITE ska jag få börja, suck...

    Må så grankott... och nu kör vi - du än så länge ;)

    2009-02-22 | 18:56:27
    Bloggadress: http://sjoebacka.se/wordpress/
  • delinda säger:

    härligt med träning =)

    2009-02-22 | 21:26:03
    Bloggadress: http://www.delinda.se

Kommentera inlägget här: