Börjes barnbarn

föralltid

För...

Simmarna var toppen duktiga idag. Bättre än nånsin, de tre som körde hela passet. Fantasitiskt bra. Jag tog några babybel och gick till Colluseum (skönt med riktig vinter runt omkring). Jag bestämde mig för att köra Core =O Galet. I did it! Haha. Det lite ovant. Kul. Men jag kände mig för kort och för tjock. Mindre kul =( Direkt efter vad det Body Balance. Lite roligare men kände mig lite för stel. Men det ska det blir ändring på. Iallafall stelheten och omfånget. Att jag är kort går ju inte att göra så mycket åt.

Nu är det Bones och troligtvis Beck sen också. Top Model är inspelat och det får jag titta på imorgon.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    SV: man kanske inte ser så bra men har lagt upp bilder på naglarna nu! :) inte alls så långa som man kan tro när man hör ordet "nagelförlängning"

    2009-02-08 | 21:58:06
  • Anonym säger:

    SV: man kanske inte ser så bra men har lagt upp bilder på naglarna nu! :) inte alls så långa som man kan tro när man hör ordet "nagelförlängning"

    2009-02-08 | 21:58:10
  • Anonym säger:

    SV: man kanske inte ser så bra men har lagt upp bilder på naglarna nu! :) inte alls så långa som man kan tro när man hör ordet "nagelförlängning"

    2009-02-08 | 21:58:11
  • Veronica säger:

    Tack for din kommentar. Jag har skrivit losenordsskyddade inlagg tidigare, men det kanns som att man misar ganska viktiga delar av mig da. Men jag ska nog gora det igen sa att jag far skrivit av mig. Hoppas du haft en bra helg. V

    2009-02-08 | 22:46:57
    Bloggadress: http://veronicaw.blogg.se/
  • SysterYster säger:

    Lillstrumpa!? Jag saknar dig... Vart har du tagit vägen?



    Kram och Pyss!

    2009-02-09 | 21:49:29
    Bloggadress: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/

Kommentera inlägget här: