Börjes barnbarn

föralltid

Badkars kriget

Jag kom igång med städning. Grovstädning i badrummet med andra ord. Fy fasen vad seriöst av mig. Glad och på hugget körde jag igång. Sen skulle ett visst badkar jävlas med mig. Ett ben trillade av. De andra satt inte bra. Jag kämpade på med att få dit dom och få ett stabilt badkar som inte innebär en livsfara varje gång man vill ta en dusch. Benen kom på plats med det blev snett och jävligt och en annan del på fanskapet lossnade. Jag gav upp.
 Ett - Noll till badkaret.



Simon kom hem senare till en krigszon. Haha, vilken syn det måste ha varit. Han trixade lite med badkaret så nu är det lite mer stabilt, men det spelar ingen roll. Fanskapet ska UT! Mucka med mig, och du åkter ut. Så enkelt är det. Jag gosade ner mig i soffan, åt mat och inväntade Let´s Dance. Så det har jag kollat på nu.

Min analys: Fel person åkte ut. Det finns fyra som är betydligt sämre än Isabella. Jag klarar mig dock utan hennes jobbiga röst, men dansmässigt var det fel att hon åkte ut. De jag tycker om bäst är Morgan, Magnus och Niklas. Sen kommer Elisabeth och Magdalena. Och sen de andra. Laila har jag fortfarande inte mycket för. Så hon ligger absolut i botten. Tyvärr. För hon dansar ju bra annars.

Antingen så blir det till att fortsätta med badrummet, nu när Simon fixat badkaret på plats och någorlunda stabilt eller så blir det kanske lite tv-spel?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: