Börjes barnbarn

föralltid

Godnatt

Myste ner mig i soffan och åt laxen som Simon hade lagat. Satte igång filmen Rika vänner (Friends with money) med Jennifer Aniston. En ganska annorlunda film. Sen fastnade jag i serien Samantha. Hade sett reklamen för den, och funderat på att kolla, men hade som oftast glömt bort när och vart serien skulle gå. Verkade ganska söt och snurrig. Inte så bra att jag fastnade framför tvn när jag egentligen behövde lägga mig tidigt för att orka upp imorgon. Missa buss är dåligt. Är det någon som sett Rika vänner eller Samantha? Vad tyckte ni?

Godnatt!

Kommentarer

  • leopardia säger:

    jag såg Rika vänner förut och som jag minns det var den helt okej... Men jag känner att jag inte riktigt minns så mycket, bara Jennifers roll och vad hon gjorde... Samantha har jag inte sett nåt av dock...

    2009-01-24 | 00:01:18
    Bloggadress: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: