Börjes barnbarn

föralltid

Ingen gardinstång

Hemma igen. Jag la mig i sängen och myspratade med min älskling. Det var då jag insåg hur trött jag egentligen var. Gosch. Det var inget dåligt garv jag fick på. Hursom. Vi letar lite efter gardinstång på IKEA. Hittade en billig där för någon dag sen, men nu är den borta. Den ska uppenbarligen försvinna ur sortimentet och ersättas med en ny i vår. I vår??!! Jahapp... det var det... Får leta gardinstång på annat håll. Vore ju nice att få upp gardiner ganska snart, så rummet kan bli ett riktigt Rum.

Hittade ett bra inlägg hos Sara om strävan efter att vara perfekt.

Kommentarer

  • Angelique säger:

    Jysk borde väl ha? :)

    2009-01-30 | 15:53:31
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se/
  • Sandra säger:

    (Svar): Ja det är ju det där med pengar, man skulle ju kunna ha hur snygg garderob som helst om man bara hade resurserna! Hi hi jasså :D!



    Å det är så frustrerande och stressande när saker som man vill ha och spanat in försvinner :/!

    2009-01-30 | 17:02:11
    Bloggadress: http://kristallicierad.blogg.se/

Kommentera inlägget här: