Börjes barnbarn

föralltid

Karlstad all day



Nyligen hemkommen från Karlstad. Där har jag spenderat hela dagen för uppstart av den nya kursen. Det kommer bli så jävla skönt! Det är verkligen precis exakt vad jag vill läsa (om jag utgår från delkursernas titlar). Jag hoppas och tror att innehållet kommer bli lika bra som rubikerna utlovar. Kursledaren verkade superbra, förstående, engagerad och verkade ha koll. De andra två också. Inte lika anti som förra kursens kursledare som vägrade lyssna på kritik eller som min seminarieledare som lyckades radera hela gruppens uppgifter. Inte särskilt stabilt. Mitt lärcentrum/min grupp fick en ny medlem. På lunchen fick jag dessutom träffa syster, som också var inne i Karlstad *myyys*

Imorgon blir det Karlstad igen, men vi börjar en halvtimme senare (beroende på vilket schema man hade tittat på) Det innebär att jag kan ta den senare bussen, mycket välkommet. Vi skulle dessutom sluta en timme tidigare, också välkommet. Välkomnad blev jag när jag kom hem också. Simon jobbar, så det var Smulan som tog emot mig med öppna tassar. La sig på skrivbordet framför mig och spann som aldrig förr *myyyys*


Åhh, det känns så bra i hela kroppen!

Kommentarer

  • Mickan säger:

    Låter som du också ser fram emot nya kursen. :) Dagens eftermiddagsföreläsning var dock riktigt tråkig. :P Men visst är kursinnehållet (och även lärare, schema och föreläsningar) avgörande för hur man tar sig igenom kursen. Hoppas det går bra för dig. :) Vad är det du läser? :)



    Hälsa Karlstad från mig. ;)

    2009-01-20 | 22:09:10
    Bloggadress: http://angel-like.com
  • Mickan säger:

    Såg nu att du läser till lärare. Jag hade för mig det. :P Vad handlar kursen om? :)

    2009-01-20 | 22:10:06
    Bloggadress: http://angel-like.com
  • SysterYster säger:

    HiHi, härligt det låter att allt känns så bra nu! Förra kursen var/är ju pest och pina, vet jag ju av erfarenhet, så det känns härligt att du får sådan energi av den här inriktningskursen!



    Mmm, och träffa dig på lunchen och var verkligen myys



    Kram.

    2009-01-21 | 10:50:20

Kommentera inlägget här: