Börjes barnbarn

föralltid

Let´s Dance

Måste ju blogga lite om Let´s Dance också. Det är ju dans så jag är helt fast förstås. Ingen har väl lyckats vinna mitt hjärta hittills. Det finns de som är bra och så neråt till sämre. De jag gillar just nu är ju Morgan och Magnus. Tätt följt av Magdalena (om hon hade skippat strippen), Niklas, Elisabet, Hasse och CJ. Sen är det väl Blondinbella, Kitty, Linda och George. Laila har jag lite svårt att placera just nu. Hon är ju absolut bra på dansen, men tuttarna stör mig lite. Tobias är ju absolut den bästa av de manliga dansarna. Vilken gentleman. Hjärtat bara smälter. De kvinnliga dansarna så är det ju Annika och Jeanette. My oh my, if I very a lesbian... Haha. De är så snygga, söta och sexiga. Allt i ett. Dessutom har de charm, utstrålning och en härlig personlighet (vad det verkar som iaf) Deras kroppar is to die for. Fick jag välja, så skulle jag vilja ha någon av deras kropp...

    
Bilderna är från TV4 och Aftonbladet

Kommentarer

  • Elin S. säger:

    Jag tror nog att jag gillar Laila bäst.

    Trots att tuttarna, som sagt, stör något.

    Ha En Härlig Dag!

    / Elin :)

    2009-01-18 | 13:11:21
    Bloggadress: http://elmasv.musicblogg.se

Kommentera inlägget här: