Börjes barnbarn

föralltid

Lufta

Tjenixen. Känns lite fel att skriva godmorgon, även om det nästan är så för mig. Inte bra att vända på dagarna så här. Måste lägga av, bumbs. Mamma ringde nyss. Jag ska ta med lillebror bort till skolans is så han får leka av sig och få lite luft. Han har ju varit sjuk under en längre tid. Sen behöver han också bort från tv-spelet. Jag vet en till som har varit hemma ett tag nu och är i stort behov av att få luft och komma bort från datorspelet en stund. Han sitter mittemot mig, och kallas för sambo, I think ;-)

Jag behöver ju givetvis lite lft själv också..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Låter som en bra idé att komma ut... Jag har visserligen varit ute en del idag, men kanske ska sikta på en promenix senare. Skönt att komma ut!



    Kram.

    2009-01-28 | 14:37:47
  • SysterYster säger:

    Hrm, mitt namn försvann i förra kommentaren... :S Men det var jag som skrev om att det är skönt att komma ut!



    Kram - igen!

    2009-01-28 | 14:39:18

Kommentera inlägget här: