Börjes barnbarn

föralltid

No shirt

Det var verkligen ingen bra start på dagen imorse, men samtidigt så inbillar jag mig att det var mitt huvudet och min kropps sätt att jaga bort nervositeten. Om jag hade kommit i tid så kanske jag hade varit så nervös att jag fått den där blackouten som jag fruktade. Jag åt lunch på LC och väntade på klockan. Angelique befann sig på en annan skola och vi skulle ses på stan hon, jag och Alexandra. Mycket trevligt. Jag hade siktet inställt på en vit skjorta till det snoffsiga 70-års kalaset som jag ska på imorgon. Hittade ingen, men jag har ett alternativ, så det är lugnt. Köpte däremot knästrumpor så jag kan ta pumpsen och hittade även två par örhängen för 25 spänn. Åkte med Simon hem från stan eftersom han slutade då. Vi plockade med mat hem och satte oss framför reprisen av Antikrundan. De var ju här i Karlskoga i höstas. Så inga kändisar förutom Ulrika Knape och Matz Lindberg.

Kommentarer

  • En Mölnbobos Liv - Mammablogg säger:

    Vet att en del har haft problem att kommentera min blogg, vet inte om det beror på att ni har en annan upplösning än mig eller annan internetläsare.



    Tävla på bara, alla tävlingar är gratis men en hel del kräver att man länkar.



    Ha en bra helg

    2009-01-16 | 21:36:38
    Bloggadress: http://www.annakarlsson.se/blogg/
  • thisney säger:

    OKeej:) _

    2009-01-16 | 22:35:28
    Bloggadress: http://thisney.se/

Kommentera inlägget här: