Börjes barnbarn

föralltid

Slut

Dag nummer 2 på Karlstad universitet är avklarad. Började med en föreläsning om astronomi. Ganska intressant och sövande. Men jag tror faktiskt stenhårt på att den söta bebisen som låg och sussade så sött under föreläsning bidrog starkt till den sövande effekten i föreläsningssalen. Jag har aldrig varit så nära på att somna på en lektion eller föreläsning i mitt liv. Andra delen handlade om vetenskaplig metod. Helt okej. På sista skulle vi läsa av hur många krabater som vi dödat med koppar. Snacka om massdöd på kräftdjur =P Simon kom in och hämtade mig och vi tog en sväng till IKEA och köpte lådorna som inte fanns i Örebro. Köpte även en del annat plock. Hemma blev det tränarmöte. Kul att man får ut lite grann av mötena. Jag och Hanna är iaf ett grymt bra team. Det kommer bli ett bra år för vår grupp =D När mötet var slut var jag det också...

...iaf för idag, för imorgon blir det telebild som en vanlig fredag följt av en helg och två vardagar med tentaplugg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: