Börjes barnbarn

föralltid

Sprintercup

Det blev till att sova länge idag också. Åkte iväg till badhuset där vi hade Sprintercup med alla grupper. Där tävlar simmarna mot sina egna personbästa och den som får bäst tid i förhållande till sin egen bästa tid, vinner. Med andra ord är det lika stor chans för alla i klubben. Jag fick ställa upp som tidtagare. Mina simmare skötte sig otroligt bra framförallt när det kom till att heja på de yngre simmarna. Direkt när det var slut, så fick jag en genomgång på den nya hemsidan. Efter det gick jag över till Simons far där de hade käkat mat medans jag var i badhuset. Fick äta där efter dem och så pratade vi en liten stund. Åkte hem och hann med utröstningen av Topmodel. Skit att jag skulle missa resten! Nu blir det dock Bones och sen National Treasure på Simons begäran.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: