Börjes barnbarn

föralltid

I fel tid

Min planering är helt fel nu. I huvudet är jag en dag före. Pluggmässigt är jag nog en dag efter. Snacka om att inte vara i fas och befinna sig i nuet. Igår trodde jag det var tisdag och idag har jag fått för mig flera gånger att det är onsdag idag och torsdag imorgon. Tur att jag har fel, eftersom provet är på onsdag. Imorgon med andra ord =P Hade varit illa annars. Det får gå som det går imorgon. Lite läskigt och nervöst kommer det bli. Sen är det bara onsdag eftermiddag och kväll samt hela torsdagen att ställa om till en ny bok och tentan. Kul värre.

Kommentarer

  • Cicci säger:

    ja, det gör jag. det är precis vad jag menar. barnen borde få spendera mer tid med familjen istället för att spendera nio-tio timmar per dag med oss personal på skolan.

    2009-01-13 | 22:08:48
    Bloggadress: http://drate.blogg.se/
  • Elle säger:

    sv: Det är bra att du tycker om "grönt-tänk" Haha.

    Och jag håller med dig fullt. Alltså, men oj , vi har väl inte fått något pris för det hoppas jag i alla fall. För vi är INTE alls duktiga på det där med tänket av att till exempel "där finns en papperskorg" eller så. Men men, får hoppas på att allt fler hänger på denna nyskapade tränd. Ja menar, allting annat ska ju vara så grönt och det är så inne.. Håret osv. Då kan man ju lika gärna tänka på naturen, hur man skräpar ner:) Bra att många håller med om det i alla fall, tycker jag.

    2009-01-13 | 22:50:59
    Bloggadress: http://absolutelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: