Börjes barnbarn

föralltid

Utmanad

Jag blev utmanad av Angelique:

4 av mina favoritprogram:

- Top Model
- Let´s Dance
- Bones
- Hell's Kitchen

4 saker jag gjorde i går:
- Var på sjukhuset
- Var till badhuset
- Tittade på tv
- Sov

4 saker jag ser fram emot:
- Nya kursen
- När pengarna kommer
- Sälen
- Funky Kidz start

4 favoritrestauranger:
- Hard Rock Café (sthlm)
- Wasa´s (sthlm)
- New China Town
- Den i London som jag glömt bort vad den heter...

4 saker på min önskelista:
- Köket fixat
- Pengar
- Nya kläder
- Symaskin

4 personer som jag utmanar:
- Syrran
- Mickan
- Paulina
- Milo

Kommentarer

  • Mickan säger:

    Åh, tack för utmaningen. Den ska jag ta och göra imorn. :) Du får påminna mig om inte annat. ;)



    Roligt att läsa dina svar. :)

    2009-01-28 | 22:48:29
    Bloggadress: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här: