Börjes barnbarn

föralltid

Bio, bad och fika

Här blir det inte mycket skrivet. Måste blir lite skärpning nu igen. Visserligen har det inte hänt så mycket, men då kan man skriva om meningslösa grejer. Det är ju alltid kul att läsa(?)

Jag har varit på bio i Örebro med min älskling. Vi såg Ice Age 3. Jag gillar barnfilmer. Igår åkte jag och älsklingen runt i stan och delade ut post ;-) Idag träffade jag äntligen mina girls en sväng. Blev fika på stan och en promenad ner till sjön. Därefter blev det ett grymt skönt dopp i sjön.

Annars är det jobba natt som gäller nu. Går på tredje natten av fem om en timme. Det går bra än så länge. Känns givetvis lite märkligt att cykla hem och sova när solen precis kommit upp och fåglarna kvittrar som bäst.

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    HiHi. Supersöt brevbärare var du juh lillstrumpan! <3

    2009-07-17 | 22:26:38
  • Annika säger:

    Jag har jobbat natt några gånger och tyckte det kändes jättemärkligt att åka hem när de andra åkte till jobbet. Sen var jag helt slut ett bra tag efter så att jobba natt är inte min melodi.

    2009-07-29 | 08:32:25
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: