Börjes barnbarn

föralltid

Cash

Slapp fredag. Hände inget speciellt vad jag kan minnas. Eller jo. Det som hände i fredags var att jag fick ett trevligt samtal om jobb. Mina kära läsare, jag kommer alltså inte att bli brun i sommar utan jag kommer få cash. Ta i trä och allt vad det nu heter för att det kommer förbli så och att inget kommer i vägen. Fattas bara att företaget sprängs i luften. Kan man ha sån otur?

Lördagen var också slapp. Åkte in till stan för att handla på systemet till kvällen. Då var det fest, typ, eller något. Umgås med min Batman är ju iaf det bästa som finns. Söndag, som det är idag är badhus dag. Säg någon söndag i mitt liv som jag inte har spenderat i badhuset... *tystnad a´la kyrkogård*



Batman <3 Robin
på nyår

Kommentarer

  • liten pa jorden,men STOR i orden säger:

    Åh,vilken fin blogg du har! lite som att landa i en kanelbulle=)



    Hit återkommer jag!=)



    Svar: Ja,det var min favoritserie när jag var barn. Tyckte pojken var såå söt.=)



    Ha en fin söndag!



    Kram

    2009-06-14 | 19:12:59
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/jesmol
  • Anonym säger:

    Hej och tack för din kommentar. :)

    Har skrivit svar på den i min blogg så det finns att läsa där.

    Kramar

    2009-06-14 | 21:35:54
  • Enigma säger:

    Namn och URL försvann från kommentaren.

    2009-06-14 | 21:36:55
    Bloggadress: http://jaget.wordpress.com/
  • Enigma säger:

    Från min kommentar här alltså.

    2009-06-14 | 21:37:36

Kommentera inlägget här: