Börjes barnbarn

föralltid

Fy fan vad jag är bra!

God morgon eftermiddag.

Jag är nyligen uppkommen ur sängen. Jag överlevde andra natten också, men det var lite tuffare eftersom jag inte sov så bra efter första natten. Nu har jag sovit betydligt bättre. Ikväll går jag på sista natten. Det känns riktigt bra. Jag ska nog palla en hela vecka natt under min sista vecka.

Fick hem tentan idag. Betyget har funnits på hemsidan ett tag nu, men vågade inte lita på det helt eftersom en kurskamrat hade fått fel betyg där. Inte för att det händer så ofta tror jag, men ändå. Det stod ju faktiskt VG! Om inte det hade varit rätt så hade man ju blivit ledsen och besviken.

Men fy fan vad jag är bra! Det var ju 2 lärare med 2 frågor var. Ena lärarens frågor kändes riktigt bra, men den andres mycket sämre. Man kunde få totalt 4 poäng per fråga. De första två frågorna fick jag 3 p på varje. Den tredje frågan var den som gick betydligt sämre, men jag lyckades få 2 p där. Och på den sista. Haha. Det är den som får mig att må så bra! Jag fick fullpott! Jag var lite osäker på den eftersom jag skrev mycket utifrån mig själv och framförallt utifrån en annan bok som inte hade med kursen att göra. Jag gick ifrån den boken som vi egentligen skulle skriva utifrån, men jag fick fullpott!!! HAHAHA =D =D =D Jag är bäst!

Kommentarer

  • Angelique säger:

    Du är så jäääävla bra :D

    2009-06-30 | 16:23:16
    Bloggadress: http://kinkykitten.nu
  • Annika säger:

    VAD DUKTIG DU ÄR!!!!!

    Du, jag tog bort kommentaren på min blogg för "det andra stället" är inget jag gör reklam för direkt och det behöver egentligen ingen veta om. Nu blev det rätt kul att just DU hittade dit och det är heeeelt ok och kul men som sagt var, den har jag gärna lite vid sidan av. Hoppas att du förstår vad jag menar. Men läs gärna och kommentera, du är ju i branschen om man säger så! :-) Och hittar man mig så gör man, som nu du gjorde.

    Kram!

    2009-06-30 | 16:41:17
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/
  • Annika säger:

    Åh, nu har jag läst allt du skrivit, TACK SÖTA DU!!! Känns jättebra, tack, tack, tack! I´m glad you found me!

    2009-06-30 | 16:46:03
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/
  • SysterYster säger:

    YAY!!!!

    2009-06-30 | 18:40:28

Kommentera inlägget här: