Börjes barnbarn

föralltid

Midsommar

Midsommarafton firades hemma hos sambons polare med partner inklusive en hel drös till. Från början var vi 6 st som käkade midsommarmat, drack och hade det allmänt trevligt. Det trillade in några till och det var fortsatt trevligt. Sen trillade det in ännu fler och jag började komma i pendling och blev labil. Det forsatte pendla hela kvällen samtidigt som det trillade in mer och mer folk. Jag vette fasen hur mycket folk det var som kom. Jag satt mest i soffan med guitarr hero world tour gänget och såg nya ansikten passera förbi hela tiden. Folket började så småningom droppa av och även jag och sambon tog cykeln hem.

Midsommardagen var givetvis väldigt slapp. Det blev att gosa kvar i sängen och sen i soffan med älsklingen framför tv/film.

Idag har det också varit slappt. Cyklade till badhuset och hade gruppen och sen hem igen. Mys med mat och film. Ska bege mig till sängen för imorgon ska jag jobba igen.

Kommentarer

  • Annika säger:

    Hej!

    Det var längesen! Ska inte hända igen.... ska försöka.... hahaha! Men jag är minsann här och läser vad du har för dig, även om jag inte är den bästa på att kommentera....

    Vad roligt du skrev om midsommarafton! Själv hade jag det väääääldigt lugnt, ja nästan FÖR lugnt!

    Hoppas att allt är bra med dig!

    Kraaaam!

    2009-06-22 | 08:51:07
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/
  • MissMagicGirl säger:

    Låter som en bra midsommar!

    2009-06-24 | 02:18:23
    Bloggadress: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här: