Börjes barnbarn

föralltid

Prison dancers

Jag lyckades ta mig ut och nu har jag bränt mig på andra sidan av kroppen mot förra gången jag var ute. Great. Men men. Det gör lite ont, men jag ska nog överleva.

Försökte hålla mig uppe länge eftersom jag går på min första natt nu ikväll. Det blev, film, youtube och så gick vi upp till huset och klippte älsklingen. När vi kom hem fick älsklingen smörja in mig och sen låg jag och lirade Super Mario 3 till sent. För er som vill veta, så kan man inte få mer än 99 liv eller 4 rader med saker =P

På youtube så hittade jag nya dans favoriter - Prison dancers.

Radio Gaga - invänta refrängen =P


I need a hero - var uppmärksam vid 1.58 typ


Do the hustle - spana in när de skakar rumpa *asg*


Thriller - Michael Jacksson all the way

Kommentarer


Kommentera inlägget här: