Börjes barnbarn

föralltid

Tentaplugg

Pluggar som en dåre inför tentan på onsdag. Det går skapligt bra faktiskt. Har sammanställt litteratur, föreläsningar och gruppuppgifter och kopplat ihop dom med målen för den här delkursen. Jag tror jag är färdig med sammanställningen iaf. Men sen ska jag läsa igenom allt och reflektera lite själv om vad jag tycker, och framförallt för att få ut om jag verkligen har förstått ordentligt.

Tenta är defintivt ett ord som inte klingar positivt någonstans för en student. Möjligtvis att det innebär slutet för en kurs/termin, men annars... nope...

Kommentarer

  • Diana säger:

    Va duktig du är. Jag håller tummarna för dig så att det går riktigt bra på onsdag.

    Kram Di

    2009-06-01 | 22:50:57
    Bloggadress: http://dianahagel.wordpress.com

Kommentera inlägget här: