Börjes barnbarn

föralltid

Working girl

Kom nyss hem från jobbet. Det ni! Börjes barnbarn is a working girl. Jobbade två förmiddagar och idag gjorde jag mitt första eftemiddagspass 14.30 till 22.45. Det kändes riktigt bra idag. Em kanske är något som passar mig att jobba på. Kände mig ganska pigg och alert. Visserligen krånglade inte maskinerna så mycket, så det kan vara det också. Hatar när maskinerna står stilla. Blir så attans rastlös då.

Två eftermiddagar till. Sen lite ledigt och på söndag kl 22.30 går jag på och ska jobba min första natt av tre i följd. Det kommer bli spännade att prova på. Sista veckan, som jag blivit tillsagd att jobba, så har jag fem dagar (dygn kanske man ska säga, eller?!) i rad med natt.

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Hej,

    Tack för din kommentar. Ledsen för sent svar. Såg din kommentar först nu...och ändå så får jag inte så många. Så dubbelt tack :)



    Ja, nu är jag tillbaka i Sverige. Vet dock inte för hur länge och skulle väl vilja komma mig tillbaka till USA på något sätt. Och du har rätt, det är lite kulturchock då jag bott där i ca sex år. På samma gång är allt sig likt, och i ett litet samhälle är det inte alltid på positivt. Men jag har massor som väntar, så jag försöker njuta i allt som händer och det är väldigt kul att vara tillbaka också.



    Lycka till på jobbet och hoppas du får en trevlig sommar.

    2009-06-25 | 17:11:24
    Bloggadress: http://veronicaw.blogg.se/
  • Annika säger:

    Vad jobbar du med? Kanske har skrivit det....?

    Oj, jobba natt är jobbigt. Man måste vara en viss "typ" för att fixa det. Jobbar du alla tider på dygnet? För DET kan bli jobbigt, tror JAG iallafall.

    Kram min vän!

    2009-06-26 | 18:22:08
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: