Börjes barnbarn

föralltid

Ny frissad

Nu sitter jag här med ny frisyr. Det tog bara tre timmar. Haha. Mitt hår tog uppenbarligen ganska lång tid att fixa till, så stackarn som var efter mig fick vänta. Jag hade ju en hel del hår som de flesta i min omgivning brukar påpeka. Typ två kg lättare och ca 1000 lappen fattigare gick jag därifrån. Skit nöjd. Bild kommer kanske senare...

Fick skjuts av älsklingen hem så jag kunde hämta kläder. Hade träff med Håkan på Colluseum. Uppföljning av målen. Vikten stod ju helt still. (De där två kg jag tappade hos frissan hjälpte visst inte här) På rodden fick jag 2.04. Betydligt bättre än i fredags när jag provade första gången sen målet sattes upp. Jag fick nya mål och den här gången mätte vi ockå.

Ska iväg och träna ikväll. Normalt brukar jag följa med älsklingen när han börjar jobbet, men tidsmässigt blir det nog bättre att träna på em före badhuset. Så blir det idag alltså. Måste ta tag i studierna för i ärlighetens namn så har jag inte pluggat tillräckligt den senaste tiden. Shame on me.

Kommentarer

  • Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

    kul att du hittade hit och gillade vad jag skrivit =)

    Hoppas du tittar in i igen =)



    kram

    2009-03-04 | 11:47:59
    Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
  • Bim HD säger:

    Väntar med spänning på foto av nya frisyren!!!

    Hm, tur man inte ska ställa sig på en våg, uff. Vet redan hur mycket jag behöver ner - lång tid sedan träning... Nästan 4veckor nu utan träning pga förkylning och innan dess pga kass axel - som strular än. Alltså, hjälp behövs och sedan komma igång igen. Hm, går jag i träningskläderna? Uff, ni lät jag som en gnällkärring!!! :P

    Må så grankott... kramis..

    2009-03-04 | 12:41:06
    Bloggadress: http://sjoebacka.se/wordpress/
  • delinda säger:

    spännande med bild sen ;)

    2009-03-04 | 12:47:30
    Bloggadress: http://www.delinda.se

Kommentera inlägget här: