Börjes barnbarn

föralltid

Update

Hoppsan hejsan. Lite dåligt med bloggande på ett tag. Jag gillade filmen. Lika mycket som popcornen som jag unnande mig. Både magen och huvudet klarade av det. Hursom, så är filmen i min smak. Det är ingen sån här höjdar film förstås utan med mysig söndagsfilm. Adam Sandler filmer ingår i min kategori av humor.


Fredag = Telebild. Däremot ingen gruppträff eftersom alla uppgifter är individuella än så länge. Åt och gick upp och tränade. Fredagen avslutades med Let´s Dance. Elisabet borde ha åkt ut, med glans hade det varit gå givetvis. Det hade varit bättre än att se henne stapla genom två danser nästa gång. Inte för att hon har varit dålig. Hon har varit helt okej men jag hade hellre sett Niklas kvar och köra två danser.


Jag gillar Petra Medes insatts i melodifestivalen. Jag måste säga att jag var osäker ibörjan, för jag tycker hon kan bli för mycket, men hon har gjort det jätte bra. Det stod i någon tidning om att hon skulle komma med en skön blandning av glamour och humor. Stämmer bra. Northing buying var iaf klockrent.



Själva bidragen som gick vidare får väl duga. Det kändes lite smått galet när Lili & Susi stod mot Finer. Inte bra. Samtidigt som Ugglas stod mot Piloterna. Inte bra. Jag gillade Lili & Susis låt mer den här gången. Too bad där. Jag blev iaf mycket glad över att Sofia gick vidare genom internationella juryn. Hennes låt gillar jag skarpt.

Idag blir det Så ska det låta reprisen. Eventuellt ett Vem vet mest maraton. Plugga? Eh, vad är det? Ikväll blir det träning också förstås.

Kommentarer

  • Annika säger:

    Att Elisabeth fick vara kvar chockde mig en del! Helt otroligt!



    Kram

    2009-03-08 | 17:02:07
    Bloggadress: http://koddan.com
  • Annika säger:

    Jag gillar också Adam Sandler! Och jag gillar även Elisabet i Let´s dance.... :-)

    Vad är det för kostprogram du kör? Att inte äta frukt? Eller är det yoghurten du ska undvika?

    Kram!

    2009-03-08 | 17:25:37
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: