Börjes barnbarn

föralltid

Lite uppdatering

Helgen har traskat förbi. Om inte minnet har svikit mig så var vi till älsklingens mor på torsdagen. Hon hade båda sina bröder på besök, så det blev mat och fika. Tog en sväng på stan med älsklingen på fredagen och på kvällen var det fest. En ganska lugn sådan, men väldans trevligt att träffa min vän. Hon betyder så mycket. Jag fick med mig lite smått och gott därifrån =P Dagen efter tog vi en sväng in till pingstkyrkans secondhand. Älsklingen köpte en grej till sin mor och dessutom hittade vi en liten hylla med litet djup. Passar alldeles perfekt på den lilla väggen med det lilla djupet =P Måste ha varit ödet för det var inte många dagar sen som jag funderade på vad vi kunde placera där för att utnyttja lite yta.

Lördag kväll var vi hos älsklingens far och åt grillat. Stannade kvar där och tittade på Robinsson. Attans bananer! Jag ville ju att Nina skulle åka ut. Blomman är ju en värdig vinnare. Men men. Nu får jag väl hoppas på att någon av de värdiga vinnarna som är kvar tar hem det hela. Igår var det söndag och var som vilken söndag som helst. Hade badhus med min väldligt lilla X-grupp. Det var en som dök upp. Direkt efter har jag lilla E-gruppen =P Bara flickor den här gången. Jag fick larma och begav mig sen mot Colluseum för att träna Body Balance. Jag förstår fortfarande inte hur jag kan tveka på att träna ibland. Det är ju så underbart!

Kommentarer

  • Bim HD säger:

    Hm, det händer ju en hel del - om du tänker till ;)

    Ja, och varför tar det ibland emot att träna? Bara man väl är där, underbart. Ja, för att INTE tala om hur skönt man mår efteråt - och funderar... varför gruvade jag mig för att åka iväg? Ehhh...

    Må så grankott...

    ngn som vilar och kör BodyStep ikväll - är det tänkt, hihihi... du ser... :P

    2009-05-25 | 11:53:04
    Bloggadress: http://sjoebacka.se/wordpress/
  • www.2tjejer1blogg.se säger:

    Tävlingar varje vecka!

    Just nu kan du vara med och tävla om ett presentkort från KICKS, gå in under "tävlingar"



    www.2tjejer1blogg.se

    2009-05-25 | 16:37:21
    Bloggadress: http://www.2tjejer1blogg.se

Kommentera inlägget här: