Börjes barnbarn

föralltid

Morgon

Försökte komma upp ganska tidigt idag och jag tycker att jag lyckats riktigt bra. Jag har redan satt igång två tvättmaskiner. En med sängkläder och en med handdukar. Största anledningen till att jag måste upp tidigt är ju plugget. Måste bli klar med den där satans examinationsuppgiften. Jag började faktiskt lite på den igår. Ibörjan av den här delkursen hade jag en hel del tankar om uppgiften, men nu är det bara negativt. En skit uppgift. Det skulle verkligen behöva storstädas här också. Så risken blir ju att jag städar istället för att plugga (som vanligt med andra ord)

Igår hade jag förresten uppstart med min andra nya grupp. X-gruppen. Fem stycken av elva inskrivna dök upp, så det är bra. Det kändes riktigt bra. Jag är taggad att få den gruppen att fungera. Direkt efteråt hade jag E-gruppen. Dessvärre inte fullt lika mycket energi där från min sida. Får se hur det blir till hösten. Kanske satsar helhjärtat på X istället. Kommer ju vara instruktör på Funky då också, så det måste till lite mer energi där.

Nej.. dags att sätta igång med pluggandet. Och så Lugna Favoriter förstås. Bra plugg-musik!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: