Börjes barnbarn

föralltid

Ordning och reda..

Jag fick in uppgiften en kvart före inlämningstid. Well done. Tack till syster som korrigerade lite åt mig. Uppgiften slutade med en sida för mycket. Får se vad det blir för respons på det. Resten av dagen spenderade jag i soffan förutom när jag gick till affären och inhandlade belöningen.

Nu kom jag nyss hem från gruppträff. Vi gjorde en gruppuppgift. Imorgon är det telebild och om jag ska gå på den, så kan jag inte stanna och göra några uppgifter eftersom jag ska åka till Skövde imorgon. Helt galet vad fort tiden går. Jag minns när jag sa att "ähh, det är inte förrän i maj". Inga direkta tankar om det än. Min tanke nu var att försöka få lite ordning och fokusera på det.

Kommentarer

  • Julia säger:

    Ja du kan absolut använda en färgad kajal på insidan av ögonfransarna oxå, risken är bara att den åker bort lite snabbare.

    Men det är bara att testa för att hitta det man gillar bäst! Lycka till!

    2009-05-07 | 21:05:29
    Bloggadress: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: