Börjes barnbarn

föralltid

Vilken skillnad

Det är en så sjuk skillnad på motivationen från när jag började på universitet och nu. I uppgiften jag ska göra ska jag skriva om "min ledarskapsfilosofi". Egentligen en uppgift som är klippt och skuren för mig. Passar mig som handen i handsken. Men motivationen och orken finns inte där. Jag vet att jag skrev lite om det i någon av de tidigare kurserna och har nu suttit och letat runt lite bland gamla uppgifter. Käre värld vad seriös jag var då. Eller så var det rentav en bättre kurs? Det var framförallt i en av kurserna som jag hade massvis med idéer och filosofier om mitt ledarskap. Får väl tacka mig själv att jag var seriös då, så det underlättar för mig nu när jag är mindre seriös.

Ska leta vidare och sen ska jag trixa ihop skiten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: