Börjes barnbarn

föralltid

Så bra gick det..

Finns det en gud så tycker han inte om mig. Det gick jättebra först. Jag stoppade in en cd i datorn och körde igång. Jag har städat som en galning och plockat ihop tvätten som jag ska ner med om 10 min. Helt plötsligt börjar datorn vibrera/burra så jag tror den ska explodera. Den gjorde så en annan gång och Simon fixade lite och så lät det inget mer. Men jag minns givetvis inte vad han gjorde. Ringer i panik till Simon. Inget svar. Samtidigt så letar jag som en galning efter brallorna som jag ska ha på showen. De finns inte. Borta. Också panik. Funderar på om jag glömt de i badhuset eller på Colluseum. Nej. Det vet jag med mig att jag inte har gjort. Sen kommer jag på. Just det. Simon tvättade dom åt mig för länge sen. Och han hade lagt in de i sin garderob. Pjuuh. Simon ringer upp och det var ju just cd facket som krånglade sist också som skapade det där ljudet. Gaaaah!

Nu kan jag lugna ner mig igen. Men det blir ingen cd i datorn. Stoppar jag i en cd så kommer ljudet tillbaka. Dags att börja tvätta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: